Lunch Biznesowy La Catanaccia Business Club

Friday, 29 June 2018, 4:00 PM - 7:00 PM [GMT]

REGISTER NOW

1. Select Seats

2. Review and Proceed

Bilet Partial Approval -£20.00

Stoisko promocyjne podczas Lunchu Biznesowego Partial Approval - £150.00

Enter your discount code

  • Subtotal (excluding fees and discounts)
  • Fee
  • Total amount

Event Information

Friday, 29 June 2018, 4:00 PM - 7:00 PM [GMT]

About the Event

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu mozliwosci biznesowych, co u nas!

 

Dziala juz 17 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm,

                     z którymi juz dzis mozesz nawiazac kontakty biznesowe!

                      Przyjdz na nasze spotkanie, a zobaczysz nowy, lepszy i           skuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych.

 

 

Czym sie dokladnie zajmujemy? 

Szukamy nowych klientów dla firm ze wszystkich branz. 

Pomagamy nawiazac skuteczne kontakty biznesowe miedzy przedsiebiorcami 

zarówno w Anglii jak i w  Polsce . 

Prezentujemy skuteczny model na zwiekszenie sprzedazy 

oferowanych produktów i uslug. 



Klub Biznesu skupia sprawdzone firmy,

czlonkostwo w nim jest wartoscia dodana do biezacej dzialalnosci, 

tworzy przestrzen budowania relacji towarzyskich i biznesowych 

oraz pozwala osiagac efekt synergii, 

dzieki wzajemnym poleceniom. Otwarte spotkania biznesowe sa narzedziem, dzieki któremu 

Klubowicze nawiazuja nowe kontakty i prezentuja swoja oferte szerokiej publicznosci.

                                                                                                         

                                            

 

Spotkanie poprowadza:

                                   

Radoslaw Rogiewicz – Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoly Biznesu. Wlasciciel agencji marketingu sportowego „Partnerskie Kluby Biznesu” oraz Wiceprezes Zarzadu”Protecta” sp. z o.o., wchodzacej w Sklad grupy Kapitalowej „DSA Financial Group” S.A. Byly Wiceprezes Zarzadu MKS Miedz Legnica S.A., gdzie powstal projekt stworzenia Klubu Biznesu przy Klubie Sportowym. W chwili obecnej W sklad Partnerskich Klubów Biznesu wchodzi 17 Klubów rozmieszczonych na terenie calej Polski, zas zrzeszonych w nich jest ponad 2000 firm. La Catanaccia jest 18 Klubem w PKB.

                                                                                              

 

 

Na Lunchu Biznesowym goscic bedzie równiez RADIO STAR Polskie Radio na Wyspach!

Partner medialny La Catanaccia Business Club.

                                                                                                                                                                    

Jezeli masz pytania dotyczace formuly spotkania,

chcialbys dowiedziec sie, dlaczego warto na nim byc prosimy o kontakt

e-mail: businessclub@lacatanaccia.com

tel. 07956 514400

 

 

Spotkanie odbedzie sie 29.06.2018

w Hotelu Park Inn by Radison

 Mansfield Road, NG 5 2BT

 

       

 

Dlaczego warto byc na Lunchu Biznesowym?

 

1. Poznasz czlonków Klubu Biznesu

 

2. Poznasz zasady budowania nowych kontaktów biznesowych,

 

jakie beda obowiazywac w Klubie Biznesu

 

3. Bedziesz mógl juz teraz nawiazac nowe kontakty biznesowe

 

 

Plan spotkania

 

15:45 - 16:00 rejestracja gosci

 

16:00 - 18:00 - prezentacja Klubu Biznesu oraz prezentacja firm i zaproszonych gosci.

 

Kazda z firm obecna na sniadaniu bedzie miala mozliwosc

 

zaprezentowania swojej firmy oraz opowiedzenia,

 

jakich kontaktów biznesowych poszukuje

 

18:00 - ..... rozmowy biznesowe

 

 

 

Zarejestruj sie juz dzis!

Najlepiej przekonac sie o tym czy warto przystapic do Klubu Biznesu bedac na naszym spotkaniu.

 

  

UWAGA!

 

LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA!
Wymagana rejestracja uczestników.
Koszt biletu to 20£ - w tym oplacony parking, lunch.

Dochod z biletow jest przeznaczony na rozwoj Akademii Pilkarskiej.

Zobacz jak wygladaja sniadania biznesowe Partnerskich Klubow Biznesu:

https://m.youtube.com/watch?v=C7fw_FbjAnE 

Nie moze zabraknac Twojej firmy na tym wydarzeniu biznesowym !

 

About the Organizer

La Catanaccia Business Club - jego glównym celem jest zrzeszanie przedsiebiorców oraz umozliwianie im nawiazywania skutecznych kontaktów biznesowych. Projekty takie jak La Catanaccia Business Club dzialaja takze przy 16 innych Klubach sportowych m.in Zaglebie Lublin, Pogon Szczecin, Odra Opole, Raków Czestochowa, Chojniczanka Chojnice oraz akademiach pilkarskich Juventus Academy i Olympik Wroclaw, a wszystkie razem tworza Partnerskie Kluby Biznesu. Dlaczego partnerskie? Otóz dlatego, ze wspólpraca wewnatrz Klubów i pomiedzy nimi odbywa sie wlasnie na zasadach partnerstwa. Przedsiebiorcy przylaczajac sie do Klubu Biznesu maja mozliwosc uczestniczenia w spotkaniach biznesowych innych Klubów oraz nawiazywania kontaktów biznesowych z ponad 2 tysiacami firm nalezacych do projektu. Poza tym, ze La Catanaccia Business Club bedzie pomagal przedsiebiorcom, stanowil on bedzie ogromne wsparcie dla samej akademii pilkarskiej. Wlasciciele firm, którzy przylacza sie do organizacji beda mieli mozliwosc realnej pomocy Akademii, dzieki czemu przyczynia sie do jej rozwoju i wychowywania naszych mlodych talentów.

CONTACT ORGANIZER View other events